среда, 18. септембар 2013.

Voja Bešić Band - Donde Esta Maria?

Beške i ja smo seli u maju ove godine i napravili pesmu za Mariju Mihajlović, našu staru drugaricu sa kojom smo nekada svirali u  grupi The Glissers. Ali pošto joj ova pesma nije bila suđena, otpevala ju je jedna sasvim druga i mnogo manje poznata Marija - Marija Travica. Nju su Beške i Pavle ćosić startovali na nekoj žurci u KC Grad. Kada je stala za mikrofon, otpevala je pesmu iz cuga, kao da je bila stvorena za nju. I tako je potpuno spontano nastao ovaj naš letnji hit o flegmatičnoj devojci koja četuje na fejsu i koja ne može da se sporazume sa strancem koji joj je simpatičan.
 Međutim pošto je Marija jedna skromna devojka, kojoj nije stalo do pokazivanja, u samom spotu njeno mesto je zauzela balerina i fotomodel Anja Nikolić.
Spot je snimio svojim iPhone5 Srđan Radosavljević ( Dizzy Desire) uz energetsku podršku Nikole Filipovića i Srđana Obrenovića. Ja namerno nisam poneo gitaru da bih mogao da odigram svoj slobodni " Ples senki". Posle snimanja smo se satima smejali u bašti KC Grad, pokušavajući da smislimo neko duhovito ime za ovaj band. Malo je falilo da se zovemo: "Napaljeni klinci iz kraja", ali sam ipak ja odneo pobedu svojim racionalnim predlogom da se ova grupa veseljaka nazove 
"Voja Bešić Band". 

10 коментара:

  1. Bravo Bibo !

    secam se kad smo prosle zime nabrzinu pricali o blogu, tehnologijama i alatima
    bas si soldino postavio svoj blog, moze da se razvija i da teche dalje...

    prati cu ga :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odavno se spremam, i danas sam ga iz cuga izbacio. Mora još dosta da se dorađuje, ali ovo je ok za početak.

      Избриши
  2. ja sam nevin, prvi put na blogu. kako se bloguje?

    ОдговориИзбриши
  3. Pa evo, ovako...Pošto si vešt sa rečima, probaš da ukucaš nešto u prazno polje ispod.

    ОдговориИзбриши
  4. Beške je već iskomponovao novu stvar koja će se zvati Zaratustra. Naime Zaratustra se obreo u vozu za Malu Krsnu. Više nije u nebeskim visinama, nego je aterirao među znojave Srbe. A pri tom još misli na svoju shakti. Danas bi trebalo da nam tu stvar ukrasi svojim sviranjem i Vasil Hadžimanov. Za koji mesec će biti premijera i tog duhovitog spota.
    Inače se Beške u ovoj pesmi koristi raspuknutim glasom Toma Veitsa.

    ОдговориИзбриши
  5. Tom Waits, Louis Armstrong ili neko treci... to je samo stil pevanja koji je slabo zastupljen na nasim prostorima. Ima ga dosta na americkom jugu, New Orleansu.
    Vratio se BOOGALOO na velika vrata, a mi smo balkanski predstavnici tog muzickog pokreta.

    ОдговориИзбриши
  6. Samo jedna mala ispravka. Mariju Travicu nismo startovali na žurci u KC Gradu, nego je do toga došlo tako što me Beške pitao da li znam još neku Mariju koja ume dobro da peva. Ja sam se setio čak njih četiri, a Travku sam prosto prvu pozvao i poslao joj radnu verziju pesme na mejl. Čak je postojala ideja da pesmu otpevaju sve 4 Marije u dvogasu, ali ona se zaustavila već kod druge koja nije bila voljna da učestvuje u projektu.

    ОдговориИзбриши
  7. Ok. A ja sam mislio da ste zajedno bili na nekoj zabavi...U svakom slučaju - izbor ti je bio pravi. Neko bi čak rekao da se stvari same dešavaju i nameštaju kad treba. Sinhronicitet.

    ОдговориИзбриши
  8. Voja Bešić je baš... ono... Baš-Čelik Band. :-) Otkrila sam vas tek pre DVA dana i od tada stalno slušam vaše dve pesme na YouTube-e. Jedva čekam pun album takvih stvari da izađe.
    Vasila Hadžimanova sam poslednji put slušala uživo kada je bio gost Najdžela Kenedija na besplatnom koncertu u SC-u. Marija Travica dobro peva, ali bih volela da sarađujete i sa Tanjom Jovićević (ex-Oktobar 1864). Današnja omladina dobija dobru muziku na kašičicu, trebalo bi pojačati dozu! Šapomah s Vučje Gore.

    ОдговориИзбриши
  9. Danas cuh pesmu na radiju i ne izlazi mi iz glave. Angazovan tekst i divna muzika, veran profil novih devojaka. Sve u svemu sjajno !

    ОдговориИзбриши